1 Mart 2012 Perşembe

Fetih 1453


2 senedir merakla beklediğim şaheser filme geçenlerde sonunda gittim.Sinema salonları tıklım tıklım doluydu valla biletleri zor bulduk.Sinema tarihimizin bu güne kadar yapılmış en kaliteli  savaş filmi bence.Hollywood filmleri halt etmiş yanında :)

İbrahim Çelikkol gerçekten bu tür yapımların adamı bence.Mükemmel bir oyunculuk sergilemiş. Aynı şekilde filmin ana karakteri, Fatih Sultan Mehmet rolündeki Devrim Evin'de.
İzlerken biz neymişiz ya diye grurlanıyo insan.O zamanın şartlarında böyle büyük bi zafer kazanmak, yeni bi çağ açmak gerçekten ancak biz türklere yakışırdı.Bi ara sanki dedim İstanbulu alamıyoruz heralde :)
Gemilerin haliçten indirilme sahnesine az yer verilmiş. Daha uzun tutulmalıydı bence.

Neyse neyse...Daha gitmemiş olanlar varsa mutlaka ilk fırsatta gidip görmeli bu filmi. Böyle anlatmakla olmaz :)


1 yorum:

  1. sinemada izlemedim ama yorumu okuyunca merak ettim. bu akşam izliyorum.
    http://kirmizikiraz.blogspot.com/

    YanıtlaSil