12 Nisan 2012 Perşembe

Watsons Malzemelerim


1.BABY OIL:Bunu Watsons 'dan ilk defa aldım.Daha önce Johnson's Baby'nin yağını kullanıyodum ama fiyatları çok arttı.15 lira falan oldu.Bende bi de bunu deniyim dedim.Bugün kullandım benim hoşuma gitti yumuşacık yaptı vücudumu.Özellikle bebeyağı bayanların çatlaklarına iyi geliyo çıkmasını engelliyo.Beyaz çatlakları küçültüyo.
Bu aldığım yağın fiyatı 5 küsür liraydı.

2.BRIGHTENING BODY SCRUB:işte benim vazgeçilmez Watsons ürünüm.Çilek parçacıklı vücut scrubı.Kokusu muhteşem çilek bahçesine düşmüş gibi hissediyorum banyoda.Vücudunuzu yıkadıktan sonra duştan çıkmadan önce bununla iyice ovuyosunuz heryerinizi.Sonrada duruluyosunuz.Piling  görevi gördüğünden vücudunuz ölü derilerden arınmış oluyo ve yumuşacık oluyo.Süper süper süper...
Fiyatı 7 lira falandı.Ama şu anda kampanya var heralde 5 liraya inmiş.

3.CALMING BODY SCRUB: Bu da üstekinin aynısı fakat lavantalı.Bu da çok güzel ama benim ilk tercihim çilekli olanı

4 yorum:

  1. Baby oil o ben de kullanıyorum. Gerek yok daha fazla para vermeye, sonuçta icerigi aynı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede hiç gerek yok 3 katı para vermeye.Ben çok beğendim artık hep bundan alırım

      Sil
  2. şu çilekliyi denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin harika bişey :)

      Sil